kust-en-kunst.reismee.nl

Blijven plakken

Wees gerust, het is niet altijd het eerste wat je denkt dat je leest. Kijk dus niet alleen de plaatjes en de titel van de dag maar neem ff de tijd. De tijd nemen, dat is precies wat Ria en ik vandaag gedaan hebben. Na het uitstekende ontbijt in ‘de stal’ hebben we rustig aan gedaan om twee mooie routes in de omgeving te maken. De eerste route ging over de dijk van Drimmelen met uitzicht op de Biesbosch. Met deze mooie blik op de natuur zijn we even op een bankje gaan zitten om te genieten van het zonnetje.

Na de lunch bij Sjaak en Cecile (onze VODF) hebben we de route landinwaarts gereden. De goede adviezen om bij een terras op te steken en te blijven plakken zijn moeilijk op te volgen.
Dus noodgedwongen een bakkie gedaan bij de grote gele M.
Bij onze VODF blijven we dus nog een nachtje plakken om morgen de route te vervolgen.

Aantal km 35

Paul

Heel verstandig.
Neem je rust. Jullie hebben nog een lange rit voor de boeg.
Leuk dat jullie een aardig adres hebben gevonden. Veel plezier nog.

Nicolet en René

Wat geweldig leuk om weer mee te reizen.
Maar jullie hebben er altijd flink de vaart in. Maar het is jullie gelukt vandaag 😉. Ik hoop voor jullie dat het iets warmer wordt en we wensen jullie nog vele mooie (rustige) kilometers!

Jose

Heerlijk genieten!! Dat doen jullie goed. 👍

Dorus

Weer een mooie dag dus,
Fijn met wat meer rust

Emiel

Succes en geniet van jullie reis! Groeten Emiel

Olga

Inderdaad een hele mooie omgeving.
Schitterende foto's. Weer een mooi stukje Nederland. Iets warmer weer zou wel fijn.

Marijke

Is ook relaxed even een rustige dag.
Dan verlangt Ria niet naar haar I-bike😜
Kan ze even bijkomen.

Peter Savenije

FF plakken. Goed idee. Lkkr relaxed. 35 km maar. Dat je daarvoor nog het bed uitkomt. Waarschijnlijk toch wèl iets uitgeslapen, vroege vogels? B.t.w. had de zeurzuil van de grote M meer aantrekkingskracht dan een terrasje pikken? Leuke foto's allemaal.