kust-en-kunst.reismee.nl

Nu persen

Onze gedachten zijn de laatste paar dagen niet gericht op presteren. Daar hebben we per slot van rekening vakantie voor. Ria spreekt mij de hele tijd bemoedigend toe, “we hebben er al 10% opzitten, een kwart hebben we afgelegd en laatste stukkie dan zijn we mooi op tijd”. De reden hiervoor is mijn energieniveau op een half pitje staat. Pap in de benen met een zware verkoudheid.

We hebben een alternatieve route genomen om minder kilometers te hoeven fietsen. De Waterlinieroute tikt de 95 km aan en nu kunnen we 60 op de teller krijgen, Mijn conditie met de combinatie dijkwegen op en af met windkracht 4 tegen was voldoende uitdaging voor vandaag. Het laatste stukkie was een BARre tocht we hebben alles eruit geperst om op tijd in Halsteren te arriveren.

Hoe geweldig is de stichting van Vrienden Op De Fiets. Opnieuw zijn we bijzonder vriendelijk ontvangen. Heel gemoedelijk samen een kopje gedaan met aansluitend een diner. We hebben van 17.00 uur tot 22.00 aan tafel gezeten en gezellig gepraat. De gastheer en gastvrouw zijn beide gepensioneerd en in hun werkzame periode zaten zij beide in de perstechniek. Hydrauliek en verloskundige.

Aantal gereden km 60

Totaal 360 kilometer.

Peter Savenije

Jammer van de verkoudheid, Jos. Ondanks deze tegenslag en -wind toch nog zestig kilometertjes weggetrapt en opnieuw een fijn verhaaltje er uit geperst. Goed gedaan en beterschap.

Paul

Het weer zit ook niet erg mee. Als dan de conditie niet optimaal is, dan kan de rit zwaar zijn. Fijn dat jullie weer bij een goed adres zijn terechtgekomen.
Het weer gaat de komende dagen beter worden. Sterkte met de conditie en morgen weer een prachtige fietstocht

Paul

Hey Jos, knap vervelend die verkoudheid.
Iets wat je nou net niet wil hebben op vakantie. En het weer zit dan ook niet mee. Succes op de volgende kilometers.

Ton

Sterkte en beterschap Jos.
Verloskunde en hydrauliek samen in de pers techniek. Prachtige omschrijving
Groet uit Haarlem

Martha

Jos, sterkte met je verkoudheid, gelukkig een goed adres en hopelijk een goede nachtrust, die doet wonderen.
Veel plezier en hoop op wat warmer weer voor jullie.

Patsie

Hé wat vervelend voor je Jos, hopelijk knap je gauw op en gaat de 💨 wind n beetje liggen… Toch nog een mooie rit in de slappe benen, 60 km ik doe ‘t je niet na!

Dorus

Ja ja zal niet meevallen die wind, en niet helemaal lekker.
Heb met je te doen Jos hihihi.
Maar dan wordt je weer omarmd met koffie en diner, daar knapt een mens van op.
En Ria aan je zijde komt het helemaal goed.
Fijne fietsdag vandaag, xx

anne osterholt

He, wat een gezellige “ vrienden” hebben we gehad!
Beterschap en hopelijk nog brabantse wal aspeges kunnen scoren vandaag, op naar de mozesbrug! Veel plezier vandaag en veel wapplezier😉

Ria

Ja hoor Anne we hebben heerlijke asperges gehaald en van jou de groetjes gedaan. Zitten nu in de trein 🚂…

Marijke

Jammer dat je conditioneel wat minder bent Jos. Snel opknappen. Hou jullie taai dappere buren

Jolanda

Nou petje af hoor , evengoed nog 60 km gefietst . En leuk dat het goed bevalt de fietsvrienden en dat je de verhalen van de mensen hoort . Hoop dat Jos snel opknapt en nog fijne (fiets ) vakantie !