kust-en-kunst.reismee.nl

De wielen draaien rond en rond.

De waterlinie-route hebben we afgerond en de NAP-route laat nog even op zich wachten. Na een beroerde nacht met veel hoesten waardoor Ria ook niet geslapen heeft hebben we besloten om de fiets reis af te breken.
De wielen van de trein draaien rond en rond. Natuurlijk vinden wij dit heel jammer, maar als de conditie het weer toe laat gaan we zeker fietsen. Vrienden op de fiets is een bijzonder fijne manier van fietsvakanties met ontmoetingen maken die wij niet snel zullen vergeten.

Allen bedankt voor het meereizen en de vele reacties op ons blog.

Piet en Nel

Ach wat jammer voor jullie😢

henk

een verstandig besluit lijkt me mede gezien de weersomstandigheden. goede reis naar huis

Nicolette en René

Wat een pech vorig jaar de kiespijn van Ria en nu ben jij aan de beurt. Beterschap en de volgende keer reizen we graag weer mee!

Reus

O wat jammer voor jullie maar soms loopt t anders dan verwacht. Thuis uitzieken en aansterken, beterschap 🍀

Paul

Jemig Jos en Ria. Wat jammer. Maar waarschijnlijk wel een verstandig besluit.
Hopelijk dat je snel opknapt en toch nog wat kan fietsen.
Beterschap.

Peter Savenije

De al lange tijd geplande fietstocht had in eerste instantie bijna niet doorgegaan, maar kort voor de start verscheen het sein groen. Volle goede moed en veel zin waren jullie aan de reis begonnen. Jammer genoeg deed de verkoudheid van Jos jullie de das om en moesten jullie vroegtijdig de fietstocht afbreken. Heel erg jammer allemaal. Jos, hopelijk ben je snel opgeknapt om binnenkort toch weer samen met Ria de ijzeren rossen te bestijgen. Beterschap.

Tineke

Jammer jongens maar verstandig besluit.
Beterschap, het mooiere weer komt er ook aan . Dan maar thuis daarvan genieten.

Jaap

Hi Jos en Ria, jammer om te lezen dat jullie je fietstocht hebben moeten afbreken.
Jos beterschap en hopelijk een voorspoedig herstel.

Dorus

Wat jammer, maar goed besluit. Beterschap Jos, en Ria voor jou ook echt balen maar hoop dat jullie weer gauw iets kunnen ondernemen.
Dikke kus voor jullie beiden

Loes

Wat jammer voor jullie. En ook een beetje voor alle volgers . We gaan jullie verhalen missen.
Maar wat niet gaat moet je niet doen, gezondheid is veel belangrijker.
Hoop dat jullie weer snel opknappen.

Connie

Wat jammer Jos en Ria, maar wel verstandig.
Thuis lekker opknappen Jos en daarna gezond en wel, doorfietsen.

Karin de Groot

Nou erg jammer, maar een wijs besluit.
Lekker op huis aan, en goed uitrusten en uitzieken. Sterkte xxxxx

Jolanda

Dat is jammer zeg , veel beterschap !

Ilona

Beterschap en welkom thuis!

Marie-Louise

Oh jammer maar thuis uitzieken is altijd fijner

Peter en Annie

Oh...wat een teleurstelling voor jullie!
Dit is overmacht maar heel verstandig om naar je lichaam te luisteren. Van harte Beterschap!

Jan en Annemiek

Wat ontzettend jammer voor jullie.
Jos heel veel beterschap.
We hopen voor jullie dat de fietswielen later weer kunnen draaien.

Jose

Nou wat vind ik dat jammer voor jullie. Maar wel verstandig. Wacht maar op mooier weer en stap dan weer op de randoneurs!! Beterschap!!

Ton

Jammer maar beter zo. Het moet wel leuk blijven
Gr.

Patsie

Aah wat ontzettend vervelend voor jullie, maar wel n verstandig besluit denk ik zo. Ik hoop dat je snel opknapt en dat jullie gauw weer nieuwe 🚲avonturen kunnen beleven. Voor nu beterschap!😘

Karin O

Oh wat jammer, maar ziek fietsen is geen goed plan. Beterschap!