kust-en-kunst.reismee.nl

De meet

Bij de aankondiging van onze fietsvakantie hebben we gezegd minder kilometers per dag te fietsen en meer cultuur te willen opsnuiven en ontmoetingen te maken. Dat is niet gelukt. Gemiddeld hebben we toch iets van 85 kilometer per dag gereden. En het aantal museums is 4 op de 11 fietsdagen. Waar we zeer tevreden over zijn is de stichting Vrienden Op De Fiets. Hierdoor maak je op reis veel contact met zeer diverse mensen. Het niet weten wat je onderkomen wordt voor de komende nacht en bij wat voor een mensen je slaapt, maakt het avontuurlijk.

Met de wetenschap dat er voor vandaag weer bijna 90 kilometer gefietst moest worden, hadden we gevraagd of het ontbijt om 08:00 uur mogelijk was. Natuurlijk…. Geen probleem. Het andere stel fietsers wilde gezamenlijk ontbijten. Dat je dan snel met gelijkgestemde mensen aan tafel zit maakt het direct weer gezellig wat erin resulteerde dat we pas om 09:30 uur op de fiets stapte. Met het zonnetje in de rug trapte we de kilometers richting het westen er snel doorheen. Afwisseling genoeg, we nemen een pontje fietsen door de polders en door de stad Amsterdam, het gaat weer lekker.

Voor nu zit het er weer op en willen wij iedereen bedanken voor het meereizen. De reacties op onze fietsverhalen zijn een stimulans om op de fiets te stappen. We hebben de eindstreep weer gehaald en een route voor in de toekomst is al in de maak. Familie, vrienden, collega’s en VODF bedankt en graag tot de volgende reis.

Vandaag gereden 85 kilometer.

Totaal 855 km.

Karin

Ik heb genoten van jullie reisverhalen, hou me aanbevolen voor de volgende reis, hier vanaf de bank 🫣

Reus

Fijn dat de reis toch hervat kon worden en de herinneringen aangevuld zijn. Jullie bedankt voor de verhalen en het meereizen, t was weer leuk om te lezen 👏👏

Tonny

Wij hebben ook weer genoten van jullie verhalen, wat ons betreft hadden jullie er wel wat langer over mogen doen. We zagen ook wat bekende plekken voorbijkomen, leuk is dat!

Najmeh

Vandaag las ik jullie verhaal voor de eerste keer en ik vond het erg leuk!

Dorus

Toppers zijn jullie, weer volbracht knap hoor.
Met mooie herinneringen weer thuis.
Zal je verhalen weer missen Jos, fijn weekend alvast xx

Peter en Annie

Jullie hebben er weer een prachtige fietsreis op zitten.
Gelukkig voor Ria niet te warm.
Welkom thuis en nog maar even lekker nagenieten!
Mooi reisverslag Jos👍

Tuf

Wat een mooie verhalen en wat een prestatie, alsof het niks is 855 km !
Jammer voor de lezers dat het weer voorbij is :))

Jose

Dat was weer een mooie reis. Jullie hebben genoten en ook wij hebben meegenoten!! Hartstikke leuk weer!!

Tineke

Bedankt voor jullie berichten.
Iedere avond weer een verhaaltje.
Top prestatie weer geleverd.

Peter Savenije

Jos en Ria (VoF). De kunst om vol te houden is opnieuw gelukt. Welkom thuis. Goed dat we jullie op afstand konden en mochten volgen. Leuke verhalen. Weer een fietstocht volbracht en waar jullie met voldoening op terug kunnen blikken. Wij zijn ook benieuwd wat de toekomstige fietsplannen zijn. Groeten.

Jos en Ria de Groot

Eilandhoppen en meer

Nico en Joke

Fijn, weer veilig en wel thuis na een nieuw fantastisch fietsavontuur. Geniet lekker na van alle indrukken en foto’s. Met weer veel respect voor alle kilometers die jullie afgelegd hebben, tot ziens!

Bert

chapeau. J'ai aussi vu beaucoup de cyclistes ici dans le sud de la France, voici donc le conseil pour l'année prochaine.

Ilona Appel

Welkom thuis! Het was weer erg leuk om met jullie mee te mogen 'fietsen'. Op naar een volgende.

Jolanda

Welkom Thuis!

Patricia

Geweldig weer, wat n belevenissen! En dat door weer & wind; Jullie hebben weer een fantastische fietstocht in de benen, Ik zal de verhalen weer gaan missen!

Marie-Louise

Het was weer leuk om jullie fietsavonteren mee te kunnen lezen